måndag, maj 11, 2009

Visst är det kul med överraskningar

I fredags hade M och jag bröllopsdag. Fem år. När han kom hem blev han jätteförvånad av att hitta F - äldsta dottern - hemma hos oss. Han förstod ingenting. Han blev ännu mer förvånad när jag berättade att vi (han och jag) skulle äta på Långbro värdshus för att fira vår bröllopsdag. Visst är det kul med överraskningar. Nästa gång är det väl min tur att bli överraskad. Kanske.

Jag läste en annan blogg där bloggerskan hade blivit överraskad med en Efva Attling-ring under kudden. Och det bara så där. Men det var en helt annan blogg.



Bilden är från vår bröllopsfest som vi hade i september 2004. Välkomstdrink med olivbollar och pestosnurror tror jag att det var.

2 kommentarer:

Mitt i Fågelsången sa...

Försenat grattis på bröllopsdagen! Minns er trevliga fest!!!

Sara Mårtensson sa...

Grattis på bröllopsdagen i efterskott! :-)
Skulle gärna åka söderut just nu och njuta av er härliga försommar!!
Ha en fin kväll!
Kram Sara