söndag, november 16, 2008

Jag fortsätter att träna

Nu har jag inte skrivit på ett par veckor. Eftersom jag sist skrev att jag har börjat träna så skulle man ju kunna tänka sig att jag inte tränat som jag tänkt. Eller hur? Men, jo det har jag faktiskt! Senast i dag har jag varit och kört ett pass. Så nu känner jag mig nöjd.

För två helger sedan var vi och hälsade på hos vänner i Karlstad. För en massa år sedan pluggade vi ihop. Nu var det ett par år sedan vi sågs men det var jättetrevligt! Även våra barn hade kul ihop. Och det underlättar. Nu hoppas jag att vi fortsätter att träffas lite oftare - det var så länge sedan vi sågs att inget av barnen kom ihåg det.

SÅ vad ska jag visa om inte Sola i Karlstad!


PS. Kan någon övertyga mig om att katter ÄR snälla djur? (Kolla in tungan också...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag vill oxå åka till Karlstad!!! Har inte varit där sedan - ja, det minns jag inte riktigt.

Måste försöka ta mig dit senast i januari så lillfisen får visas upp :)

Lunch någon dag??

Gunilla sa...

Duktigt! Fortsätt så! Nja katter har man väl inte för att de är snälla. Det är väl för att de är vackra och har underbart mjuk och härlig päls. Och har man tur kommer de fram till en och vill kela.

Sara Mårtensson sa...

Hej tjejen!!

Vad duktig du är som tränar och har dig!! Jag har då inte kommit igång än.. det är på tankeplanet än ;-)
Vad härligt med sola i Karlstad, där har jag aldrig varit tror jag då.. Katter är lömska små hemska rackare.. jag hade en Simba i 3 år och den katten hade klös men den var supergo också :-) Skoj att du tävlar hos mig!! Lycka till!!
Vettu min Simba var väldigt lik din katt :-)
Kram Sara